zondag 15 januari 2012

Vrijdag de Dertiende.





Het zonnepaneel zit er op en werkt goed. 80% van het werk zelf gedaan. Maar ook alle aansluitingen aangepast en met dioden aan gesloten, alles netjes gesoldeerd.
Hierna naar Tafraoute gereden, een stuk het binnenland in. Hier heb je schitterende rotsformaties, een bizar en onwezenlijk landschap, maar echt super mooi.
Op vrijdag (jawel de dertiende) was het tijd voor een ritje op de motor. Het was wel fris. We zouden door een paar canyons een rond je rijden, ongeveer 100 km en ja hoor, precies op de helft rijden we lek. Alleen rijden ging nog wel dus A3 moest lopen, maar dat kan ze goed. Na een paar km kwamen we een vrachtwagen tegen die die wat stenen aan het lossen was ivm met het upgraden van de weg.
Gelukkig kon ze mee rijden. Na 5 km in een dorpje vonden we een depannage, maar dat vertrouwde ik niet zo en het werd al later. Ik zag een busje rijden en met handen voeten gevraagd of hij ons naar Tafraoute kon brengen. Geen probleem en voor 45€ wilde hij ons wel brengen. Gelukkig was de terugweg verhard en waren we net voor donker weer bij de camper.

Tot een volgende keer.

P.S. onder het bericht kun je de locatie aanklikken, dan kun je zien waar we waren.




2 opmerkingen:

  1. Ja Bob, ik weet het, maar die spijker heb ik echt over het hoofd gezien.
    Adrie heeft hem nu om haar nek hangen als geluksbrengertje.
    Maar dat werkt niet echt, want vandaag zijn we onder uit gegaan in een rivier bedding, gelukkig in het zand. Gewoon te langzaam gereden, komt omdat ik me niet kan concentreren als ik constant geknepen word in m'n zij.
    Gr. Joop!

    BeantwoordenVerwijderen